کتاب اخگری در خاکستر ـ جلد اول

اشتراک گذاری:

رمان چهار جلدی اخگری در خاکستر ـ جلد اول

اگر به خواندن رمان‌های فانتزی ـ جادویی علاقه‌مند هستید، مجموعه “اخگری در خاکستر” میتواند انتخاب خوبی باشد

 

رمان جادویی ـ فانتزی “اخگری در خاکستر”، (جلد اول) از مجموعه‌ای به همین نام است؛ در این داستان روایتی از آزادی و خشونت، شوق زندگی، هجوم مرگ و تلاش برای خانواده موج می‌زند.
ماجراهای عجیب‌وغریب، سرنوشتی پیش‌بینی شده و کسانی که اسیرشان هستند. یک‌امپراتوری که وفاداری به آن شرط زنده ماندن است. و در این میان سنگ چشم خونی و…

 

“لایا” با چه چالش‌هایی مواجه است؟

لایا، دختری که دست به خطر می‌زند تا برادرش را نجات دهد با الایس همراه می‌شود، پسری که هر روز برای خشونتی آموزش می‌بیند، که از آن بیزار است. هر دو در پی آزادی هستند، اما هیچ‌کدام آزاد نیستند؛ هر دو می‌دانند پاداش نافرمانی در امپراتوری مرگ است، فرمانده دشمن‌شان است و سرنوشت‌شان به‌هم گره خورده است.

 

هدف لایا از نافرمانی چیست؟

لایا خوب می‌داند که فرمانده از نافرمانی متنفر است، از تاخیر خوشش نمی‌آید و هر لحظه ممکن است دلیلی برای تنبیه برده‌هایی مثل او پیدا کند. اما او دلیل محکمی دارد که جاسوسی کند. او می‌خواهد برادرش را نجات بدهد. برادری که مقاومت قول داده در ازای کمک لایا آزادش کند. آیا لایا موفق می‌شود؟
الایس در آزمون‌ امپراتور بعدی شرکت می‌کند. آزمونی که اوگرها ترتیب داده‌اند. او با سخت‌ترین ترس‌ها و تردیدهایش مواجه می‌شود، در مقابل بهترین دوستانش می‌جنگد و در پی رهایی است اما … . آیا الایس در آزمون‌ها پیروز می‌شود و پیش‌بینی اوگرها درست از آب درمی‌آید؟

 

با خواندن این کتاب در چه فضایی قرار می‌گیریم؟

کتاب «اخگری در خاکستر» انتخاب خوبی برای تجربه ترس و هیجان و همچنین برای تجربه‌ی چشیدن طعم خون و نفرت است. تجربه‌ی خواندن مفاهیمی چون طلب آزادی و رهایی در عین بردگی و نفرت و خشونت‌. کتابی که پر از لحظه‌های اضطراب و دلهره است. این اولین جلد از مجموعه چهار جلدی «اخگری در خاکستر» می‌باشد.
کتاب را اینجا میتوانید تهیه کنید.