دو جلدی شش کلاغ دوگانه‌ای که بسیاری را عاشق ژانر فانتزی می‌کند!

اشتراک گذاری:

دو جلدی شش کلاغ

دو جلدی شش کلاغ شما را به دنیایی می‌برد که هرگز تجربه نکرده‌اید!

 

اگر طرفدار ژانر فانتزی باشید، قطعا اسم مجموعه‌ی دو جلدی شش کلاغ را شنیده‌اید. مجموعه‌ای فانتزی که از آن اقتباس سینمایی هم شده‌ است. این دوگانه یکی از بهترین نمونه‌های ادبیات نوجوان در ژانر فانتزی و جنایی‌ است. جلد اول این مجموعه «شش کلاغ» و جلد دوم آن «قلمرو خلافکاران» است.

داستان دو جلدی شش کلاغ چیست؟

این رمان داستان شهری شلوغ و تجاری به نام کتردام بوده که با این حال مرکز فعالیت‌های غیرقانونی مانند دزدی، رشوه، قاچاق، قمار و … است؛ به گونه‌ای که گروه‌های تبه‌کاری در آن به رقابت می‌پردازند. موضوع کتاب در قالب ژانر فانتزی و تلفیقی از هیجان، احساسات، خشم، عشق، کینه و … است.

 

کَز بِرکر کیست و چرا اینقدر محبوب است؟

کَز برکر، شخصیت اصلی و بسیار محبوب دو جلدی شش کلاغ خلافکاری چیره‌دست و ماهر و رئیس یکی از قوی‌ترین باندهای تبه‌کار کتردام است که سرقتی بزرگ و خطرناک و تقریباً غیرممکن به او پیشنهاد می‌شود؛ سرقتی که اگر در آن پیروز شود تا آخر عمر در ثروتی که همیشه آرزویش را داشته به سر خواهد برد. لی باردوگو نویسنده‌ی شش کلاغ آنقدر در توصیف این شخصیت قوی عمل کرده که «کز برکر» تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های رمان‌های نوجوان شده است. اما کز به تنهایی قادر به انجام عملیات سختش در طول داستان نیست و افرادی با استعداد و خطرناک در انجام آن او را همراهی خواهند کرد: یک تک تیرانداز ماهر، یک متخصص عملیات‌های انفجاری، یک جادوگر نابغه، یک جاسوس خارق‌العاده ملقب به شبح و یک زندانی فراری. تصور کنید کنار هم جمع شدن این افراد چه باندی را تشکیل می‌دهد!

 

دو جلدی شش کلاغ نوشته‌ی کیست؟

لی باردوگو رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است که بیشتر به خاطر رمان‌های گریشاورس و به ویژه دو جلدی شش کلاغ شناخته می‌شود. او در اورشلیم به دنیا آمد، در آمریکا بزرگ شد و قبل از انتشار اولین رمانش، در شغل‌هایی همچون روزنامه‌نگاری، گریم و جلوه‌های ویژه فعالیت داشت!

 

سریال سایه و استخوان اقتباسی از دو جلدی شش کلاغ

سریال سایه و استخوان بر اساس کتاب اول سه‌گانه رمان گریشا «سایه و استخوان» و کتاب اول دوگانه شش کلاغ ساخته شده‌ است. این سریال (به انگلیسی: Shadow and Bone) در ژانر فانتزی، آمریکایی است و توسط اریک هیزر برای نتفیلکس ساخته شده و هم‌اکنون در حال پخش است.

 

زمان مورد نیاز برای مطالعه‌ی دوگانه شش کلاغ!

نگران زمان مورد نیاز برای مطالعه‌ی این مجموعه‌ی جذاب نباشید. چرا که به گفته‌ی خوانندگان این کتاب شما را به دنیایی می‌برد که نمی‌خواهید از ان خارج شوید و به سرعت کتاب را تمام خواهید کرد. کتاب اول این دوگانه یعنی «شش کلاغ»‌ ۵۱۶ صفحه است که با روزی یک ساعت مطالعه می‌توانید تقریبا در ۱۷ روز آن را بخوانید. جلد دوم با نام «قلمرو خلافکاران» نیز ۵۹۶ صفحه است که با یک محاسبه‌ی سرانگشتی با روزی یک ساعت مطالعه در ۲۰ روز تمام می‌شود. این شما و این ۳۷ روزی که درگیر یکی از جذاب‌ترین رمان‌های فانتزی می‌شوید!

 

خرید دو جلدی شش کلاغ

برای خرید دو جلدی شش کلاغ با ارسال رایگان اینجا را کلیک کنید و اگر می‌خواهید نسخه‌ی الکترونیک دو جلدی شش کلاغ را مطالعه کنید، اینجا در فیدیبو می‌توانید آن را تهیه کنید.