کتاب «مرگ ناکار» فانتزی پر از ترس، ابهام و شک!

اشتراک گذاری:

کتاب مرگ ناکار

«مرگ ناکار» با فضایی وهم آلود، جادویی و درعین‌حال عشقی خواهرانه

مادر دوباره با مردی به نام برایان ازدواج کرده است. مدتی قبل، پدر به طرز عجیبی در جنگل آتش گرفته بود و حالا که قرار است در قلعه‌ی برایان در بالی فران، دهکده‌ای کوچک در دل طبیعت، زندگی کنند، آیا دیگر همه‌چیز آرام و راحت پیش خواهد رفت؟ آیا برایان می‌تواند ناپدری خوبی برای مدلین و کتلین باشد؟ آیا مَمو، که در خانه‌ی برایان ساکن است و گویی خاله‌ی اوست، با حضور مدلین و کتلین و دیگر افراد جدید در محل زندگی‌اش کنار می‌آید؟ این قسمتی از ماجرای این کتاب است.

چه کسی می‌داند در بالی‌فران چه خبر است؟

اما ماجرا فقط این نیست! گویی ممو کارهای عجیبی می‌کند. افرادی پیش او می‌آیند و از او چیزهایی مثل گیاهان دارویی می‌گیرند. آیا ممو می‌تواند برای خانواده مدلین خطرناک باشد؟ اگر نه، چه چیزی در بالی فران مدلین را آن قدر مضطرب کرده‌ است؟

آن‌قدر که دوباره یاد جادوی نمک بیفتد؟ آیا مشکل مدرسه‌ی جدید اوست؟ و همکلاسی‌هایی که به سوال‌هایش جواب نمی‌دهند؟ یا عاشق شدن خواهرش؟ عشق به لان که به نظر خطرناک می‌آید. پسری که خوش‌نام نیست و حرف‌هایی پشت سرش می‌زنند. حرف‌هایی مثل گم شدن دوست‌دخترهای قبلی‌اش.

چرا هر وقت مدلین این پسر مرموز را می‌بیند مضطرب‌تر می‌شود؟ چه بر سر خواهرش، کتلین، آمده که روزبه‌روز از او دور می‌شود؟ آن‌قدر که حتی کبودی‌های تنش را از او پنهان می‌کند؟ همه‌ی این‌ها به کنار، در مرگ ناکار ماجرای موجودات سلاخی شده در جاده چیست؟ آیا مدلین باید همه چیز را برای مادر یا ناپدری‌اش بگوید؟

آیا ممو در این ماجراها نقشی دارد یا با قدرت‌هایی که دارد می‌تواند به آن‌ها کمک کند؟ در عوض ممو چه خواهد خواست؟ بالاخره یک‌نفر می‌تواند به ما بگوید در پس خنده‌ها و خوشی‌های توی کلوپ، چه رازهایی نهفته است؟

فضایی سرشار از وهم و جادو

کتاب و ماجراهایش فضایی سرشار از دلهره و ترس و ابهام و شک دارد. پر از سوال‌‌هایی که پاسخ روشنی برایشان وجود ندارد. وابستگی خواهرانه‌ای که با شکل‌گرفتن عشقی پیچیده دست‌خوش تغییر می‌شود، اما در نهایت آنچه نجات‌بخش همه می‌شود، عشق خواهرانه است.

داستان بازگوکننده پیروزی عشق خواهرانه بر جادوی سیاه

کتاب مرگ ناکار تجسمی است از عشق افراد خانواده (مخصوصا عشق دو خواهر) به هم؛ مرگ ناکار در فضای دهکدهٔ ایرلندی بالی‌فران از پیچیدگی روابطی می‌گوید که دست‌خوش تغییر می‌شوند، از انسان‌هایی که سعی می‌کنند از راه‌های عجیب به دیگران کمک کنند یا به آن‌ها آسیب بزنند و …
عشق، مهاجرت، سفر، مراقبت، خانواده، مسائل ازدواج دوم، مرگ، جادو، رمزوراز گیاهان، آسیب‌های عشق نابه‌جا، عشق خواهرانه، فداکاری، تعهد، مسئولیت، تقابل رازداری و مراقبت، خیانت و انواع جادو را می‌توانید با خواندن مرگ ناکار در فضایی ترسناک و وهم‌آلود لمس کنید.

برای تهیه کتاب مرگ ناکار اینجا را کلیک کنید.